Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

har tråkigt

Av Amanda - 13 maj 2009 21:35

Har tråkigt så kopierade detta från camillas blogg :)


1. Hur gammal är du om fem år?  25 :S

2. Vem var den sista du träffade? Anders såklart

3. Hur lång är du? 163 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Den bästa sommaren, haha anders favorit film..

5. Vem ringde du sist? Anders

6. Ditt senaste sms och till vem? Mari-lousie

7. Vad är helgens planer? Träna lydnad, sova, käka gott

8. Föredrar du ringa eller skicka sms? Till anders ringer jag helst men tycker annars det är smidigast att skicka sms, då kan man göra annat samtidigt.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, tack & lov!

10. När såg du senast din mamma? För max 5min sen

11. Vilken ögonfärg har du? blåa

12. När vaknade du idag? 08.30, mitt kära mobil alarm gick då.. suck

13. Har du någongång hittat en katt? Nja.. mimmi när hon ramlat ner från högsta våningen förut.. klarade sig utan skador tack vare hullet antar jag.. eller ren tur.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma med hundar och pojkvän

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan..

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Dalarna i eget hus med barn, vovvar och volvo ;)

17. Vad skrämmde dig som barn? För mycket.

18. Vem fick dig att skratta senast? Mari-lousie, i skolan :)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja antar det eftersom jag inga har.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i?  ett

24. Har du någon gång spytt på någon? Japp, som tur är var det många år sen.. haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute och strumpor inne

26. Är du social? Ja, det tycker jag

27. Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Gråta och aldrig mer behöva bekymmra mig 

29. Tycker du om kina mat? Nej usch 

30. Tycker du om kaffe? Nej, har försökt börja dricka men det går bara inte.

31. Vad dricker du till frukost?   Juice eller oboy

32. Sover du på någon särskilld sida? På vänster sida hos mig och på höger hemma hos anders

33. Kan du spela poker? Nix!

34. Tycker du om att mysa? Japp!

35. Är du en beroendemännsiska? Beror på hur man menar, coca cola & sötsaker samt mat är något som inte amanda klarar sig utan ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja, självklart men inte än på något/några år.

38. Kan du några andra språk än svenska? dåligt med det :P

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp två ggr.. bil olycka och ridolycka.. den sista var nog den värsta gången.. 

40. Föredrar du havet eller pool? Havet :)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mig själv & hundarna

42. Äger du dyra smycken? Beror på vad som är dyrt.. har ett halsband för 900kr och förlovningsring... om det räknas.

43. Har du någongång testat narkotika? Nej och tänker inte prova heller.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Yogurt och musli

45. Vem är den roligaste människa du känner? Hm.. Jag & mari-lousie har vääldigt kul tillsammans så är väl hon

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på halsen

47. Vad har du för ringsignal? Någon störande och dryg..

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Nej.. inte vad jag kan komma på nu

49. Flirtar du mycket? Med anders möjligtvis

50. Vart togs din profilbild? På utställning i rättvik

 51. Kan du byta olja på bilen? Det kan jag inte veta eftersom jag aldrig provat.. haha

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har bara haft körkort i ett år och några månader så det hinner man väl med.

53. Vilken var den senaste bok du läste?  Ingen aning, läser sällan böcker

54. Läser du dagstidningen? Ibland, om det finns någon i närheten men det är inte så att jag köper någon själv.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Brukshunden

56. Dansar du i bilen? Nej, har för trång bil för det 

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något ointressant i skolan.. minns inte vad

59. När var du i kyrkan senast? På dop för anders systers barn, Ebba



 
 
tindra&buddah

tindra&buddah

13 maj 2009 22:24

Så skoj att läsa sånt här, men fy, får rysningar när jag tänker på din ridolycka, fyfaan vilken läskig upplevelse för dej, tur att det slutade väl ändå....

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 13 augusti 2009 12:38

Japp, har skapat en ny blogg eftersom att man bara får ladda upp 100bilder här och dom går dessutom inte att ta bort för då lär man radera alla inlägg som bilder är med i. Så denna får ligga kvar ett tag så alla hinner se min nya adress   www.tokigaf...

Av Amanda - 11 augusti 2009 19:39

Det blir kurs på torsdag, fick mail idag om tider. Tur för han :) Har tränat en stund idag, men känns som om vi lär backa träningen hemma och hålla oss inomhus ett tag tills han är hundra där för han blir så okoncentrerad vissa gånger. Platsliggning ...

Av Amanda - 4 augusti 2009 15:27

Blir inte mycket bloggande nu, har fortfarande magproblemen kvar efter att jag blev "sjuk" .. varit till läkaren idag men blev ju inge klokare av det.. finns inte så mycket att skriva om just nu heller för jag orkar inte göra så mycket. Får ont i mag...

Av Amanda - 30 juli 2009 10:42

Ja det kan man påstå, var flera år sen man var såhär dålig.. känns som svininfluensa men det hade jag inte så sjukhusrådgivningen eftersom det var länge sen vi var utomlands och ingen jag känner är dålig. Var troligtvis ett sommarvirus eller för att ...

Av Amanda - 28 juli 2009 16:47

Har anmält båda hundarna till utställning nu i nedansiljan den 16 augusti =) Fick efteranmäla idag som tur var! Anders får ställa Baloo eftersom vi ställer i samma klass.     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards