Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Amanda - 23 juli 2009 14:17

Var nyss ute & gick en promenad med hundarna, och går förbi en gård där en hund ofta går lös och helt plöstligt såg jag i ögonvrån att den hunden sprang emot oss och såg riktigt elak ut och morrad samt visade tänderna.. Flattar som man har så sprang dom självklart emot hunden, antingen för att försvara sig eller för att dom trodde han ville leka eller något.. hur som helst så släpades jag efter backen och har skrapat upp armbågen och knät.. Är så jävla trött på mockfjärdsfolk som bara låter hundarna vara ute helt lösa utan uppsikt.. hade jag haft rottweiler istället hade det varit blodbad där nu.. Bryr dom sig inte ett skit om sina hundar eller om andra som går förbi!? Åker även bilar fort förbi där, såna människor ska fan inte ha hund! Visst jag säger inte att jag har världens lydigaste hundar men just därför är vår gård inhägnad också för att jag ska kunna ha dom lösa utan att dom springer ut till andra. Måste man ha hunden utan uppsikt ute så ska man ha staket runt gården också!! 


Såg ju inte till en människa där när det hände men ska åka dit senare och snacka med dom idioterna!! 


Nu ska jag plåstra om mina sår.. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards