Alla inlägg den 19 april 2009

Av Amanda - 19 april 2009 10:42

Igår var vi ner på marknaden en kort stund, lämnade hundarna hemma eftersom det har gått så bra dom senaste gångerna.. men när vi kom hem såg det ut som en bomb slagit ner.. så dags att leta dagmatte till sommaren eftersom jag ska jobba ganska ofta då och lillgrabben klarar ju inte mer en en timme själv utan att gå i taket. Tur att husse knappt jobbar nu förtiden så han kan ta dem när jag går i skolan, men i sommar jobbar vi nog lika mycket.


Igår kväll gick vi en promenad ner till tunnland som det heter, med sara (anders syster) och hennes dotter Ebba. Var skönt väder ute mot kvälls kvisten, tidigare blåste det bara kallt.


Ska ta mig lite sen frukost nu sen ska jag ta en tur med hundarna själv eftersom Anders sover för att han har jobbat i natt.


Ser även ut som att vi åker utomlands ändå =) , fast till grekland =) Hoppas Hoppas.. vore så skönt att få åka iväg en vecka.


Hejs svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards