Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Amanda - 7 juni 2009 17:48

Igår och idag har jag övat dustin med klicker, nu fattar han det hela. Det gjorde han redan igår, håller nu på att lära han sätta nosen/tassen på ett a4 papper som jag sen kan använda till annat. Tex stänga lådor, skåp osv. Han är så smart, han bara smäller fram tassarna på lappen ;) Världens duktigaste kille! Baloo är redan in klickad sen förut så han vet vad han ska göra, han sitter och dregglar efter godis och tittar mig i ögonen och igår försökte jag få dustin att ge mig tassen (har inte lärt han det, har övat på massa annat istället) Baloo som kan det gav tassen hela tiden istället :P "Jag kan, jag kan" såg det ut som han tänkte, haha.


Sen har vi gått en promenad i skogen så hundarna fick sträcka ut ordentligt, dustin älskar verkligen att springa lös.. kutar flera varv i cirklar tills han känner att han börjar bli trött sen går han bakom mig nästan hela tiden =)


Nu ska jag äta, skriver mer imorgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards