Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Amanda - 10 juni 2009 21:35

Idag började jag dagen med att jobba tre timmar, sen åkte jag & Anders till jula för att hämta hans mammas åkgräsklippare och körde den till mockfjärd. Anders åkte till jobbet vid tre och jag har gått långpromenad med hundarna och mari-louise. Sen var hundarna trötta så dom sov en stund innan vi åkte till faludjursjukhus för "första hjälpen info" med några fler från bruks i floda. Det var lärorikt. 


Nästa vecka ska anders och jag kolla på en tvåa i gustafs, med egen stor tomt och ingång (typ som i mockfjärds tvåan anders har nu) fast kanske något fräschare får jag hoppas. Vill vi ha den så flyttar vi dit i början på juli :) 


Imorrn blir det jobb tre timmar igen, 11-14 för mamma ska till finland så hon skulle dra lite tidigare så då får jag rycka in. Lite sovmorgon iaf, skönt =)


Nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen en stund och försöka hålla mig vaken tills halv tolv för då ska jag hämta anders på jobbet eftersom vi bara har en bil nu.


Imorrn blir det lydnadsträning med Dustin på eftermiddagen.

Funderar även på att börja låta dem simma i bassängen på djursjukhuset någon gång ibland. Ska prova någon gång framöver för det var inte speciellt dyrt och de är ju bra träning för dom.


Ha de bra alla läsare 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards