Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Efter 13år i skolan.. Studenten.

Av Amanda - 6 juni 2009 17:22

Studenten igår då,nu än ledig ett tag tills v,28 tror jag det var.. då börjar jag jobba på gustav vasa fast jobbar ju där imellan åt ändå innan men inte lika ofta som det blir sen. Sommarjobb i ca 5 veckor.. Sen ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen nästa vecka. Jobbar imorgon från 6.30 till ca 12 sen ska jag till mockfjärd igen för anders ska vara kvar där och fixa lite med gräsklippning o så. Sen blir vi i blge ett tag för han jobbar.


 Skapå kursen på tis med dustin, sen ska jag nog hinna med en och annan hundaktivitet på egen hand också när jag är ledig =) Ska köpa en klicker på måndag som jag ska börja använda på dustin. Hoppas dom har fått in dom billigare sorterna nu, vill ju inte ha en sån där avancerad för 300kr.


Igår fick jag migrän och var allmänt seg när vi varit ute och käkat efter vi åkt med lastbilen med klassen runt stan... sov typ tills halv sju på kvällen och mådde ju inte bättre efter det precis så ingen utekväll för min del. Åkte till mockfjärd senare på kvällen efter att ha handlat massa onyttigt sen åkte vi till skogen och släppte hundarna och anders kastade boll med bollkastaren sen var hundarna trötta. Hyrde film också, "I taket lyser stjärnorna" den har vi sett på bio men den är så bra så var tvungen att hyra den också ;)


Idag var vi på mockfjärds marknaden, Dustin fick hänga på och miljöträna lite... inga problem för den killen inte! Han bryr sig inte alls speciellt mkt om andra människor och hundarna är väl lite intressanta men säger matte nej så är det nej :) Nu väntar vi på att anders syrra ska komma förbi så ska vi gå en promenad med båda hundarna.


Har inga bilder att lägga in nu, kommer några student kort en annan dag för kameran ligger i blge och hundbilder blir det också till veckan.


Ha det så bra! hejs svejs

 
 
tindra&buddah

tindra&buddah

6 juni 2009 17:47

Hoppas du hade en bra student bruden...äntligen tog du den, stort grattis*S*

Kram o ha en skön helg

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Johanna Månsson

Johanna Månsson

7 juni 2009 15:05

Redken tävlingen är nu avslutad, se efter om just du vann!

http://johannamansson.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 13 augusti 2009 12:38

Japp, har skapat en ny blogg eftersom att man bara får ladda upp 100bilder här och dom går dessutom inte att ta bort för då lär man radera alla inlägg som bilder är med i. Så denna får ligga kvar ett tag så alla hinner se min nya adress   www.tokigaf...

Av Amanda - 11 augusti 2009 19:39

Det blir kurs på torsdag, fick mail idag om tider. Tur för han :) Har tränat en stund idag, men känns som om vi lär backa träningen hemma och hålla oss inomhus ett tag tills han är hundra där för han blir så okoncentrerad vissa gånger. Platsliggning ...

Av Amanda - 4 augusti 2009 15:27

Blir inte mycket bloggande nu, har fortfarande magproblemen kvar efter att jag blev "sjuk" .. varit till läkaren idag men blev ju inge klokare av det.. finns inte så mycket att skriva om just nu heller för jag orkar inte göra så mycket. Får ont i mag...

Av Amanda - 30 juli 2009 10:42

Ja det kan man påstå, var flera år sen man var såhär dålig.. känns som svininfluensa men det hade jag inte så sjukhusrådgivningen eftersom det var länge sen vi var utomlands och ingen jag känner är dålig. Var troligtvis ett sommarvirus eller för att ...

Av Amanda - 28 juli 2009 16:47

Har anmält båda hundarna till utställning nu i nedansiljan den 16 augusti =) Fick efteranmäla idag som tur var! Anders får ställa Baloo eftersom vi ställer i samma klass.     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards